top of page

מה זה טקס בוקר, למה צריך ואיך בונים אותו?


רובנו פותחים את הבוקר בצלצול של השעון המעורר, כוס קפה ובדיקה מהירה של מיילים והודעות. בכנות, שגרת הבוקר שלי עברה אפילו תקופות יותר קשות של גלילה ברשתות החברתיות מרגע פתיחת העיניים. כשמנתחים אנשים מוצלחים מבינים ששגרת הבוקר של רובם שונה לגמרי. טקסי בוקר יכולים לעזור לכם להניע את הבוקר, להיות יותר מפוקסים, שמחים ופרודוקטיביים. העניין מאוד סובייקטיבי מכיוון שלכל אחד טקס בוקר המתאים לו.


איך בונים טקס בוקר נכון?

1. פנו זמן - אולי תצטרכו לקום קצת יותר מוקדם או שתחסכו זמן בכך שתכינו את הבגדים והתיק לעבודה ערב לפני. אין סיבה להרגיש אשמים בכך שאתם מפנים לעצמכם זמן לפני שאתם מתאבדים על המשימות שלכם לאותו יום.


2. תכננו את סדר הפעולות שלכם - תחשבו על מגוון פעילויות שעושות לכם טוב ותחקרו כיוונים חדשים. זה יכול להיות לקרוא ספר, לשמוע פודקאסט, יוגה, מדיטציה, הרצאה בטד, מקלחת קרה, אימון כוח, להשקות את הצמחים בבית או סתם לשמוע מוזיקה. תנסו להיות יצירתיים ותנסו דברים חדשים בראש פתוח. אם משהו מעניין אתכם, עופו על זה גם אם זה לא טקס הבוקר הנפוץ.


3. הוקרת תודה -הוקרת תודה זה תמיד רעיון טוב, אבל כשמשלבים אותו בטקס בוקר הוא הופך לחזק במיוחד. כשאתם מתחילים את הבוקר בהוקרת תודה זה מכניס אתכם לתודעת שפע ואין מקום לשליליות להיכנס ולהוריד אתכם.


4. עקביות - עדיף הטקס שהיה מהטקס שלא היה. זה בסדר לשנות חלקים מסוימים בטקס הבוקר, זה בסדר לקצר בימים לחוצים. תעשו מה שאתם מסוגלים. ההתאמה של טקס הבוקר לזמנים ולצרכים שלכם תעזור לכם לשמור על עקביות לאורך זמן.


שלחו לנו הודעה וספרו לנו מה טקס הבוקר שלכם?

bottom of page